ÁSZF

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a jatekker.hu (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint: 


A Webáruház címe

https://jatekker.hu


A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai

Cégnév: RAPID Line Kft.

Székhely címe: 1103 Budapest, Noszlopy u. 27.

Cégjegyzékszám: 01-09739605

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-107397/2016.

Statisztikai számjel: 13521176 4120 113 01

Adószám: 13521176-2-42

Bankszámlaszám : 10102103-54538300-01000009


Ügyfélszolgálat/Áruház adatai

Cím: 1103 Budapest, Noszlopy u. 27.

Telefon: 06 21/ 20 22 169 (normál díjszabású)

E-mail: info@jatekker.hu

Nyitva tartása: hétfő - péntek 9-17-ig


Tárhelyszolgáltató adatai

Cégnév: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Telefonszám: 06 1/ 78 92 789

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

  1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
  2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem. 
  3. A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.


A megrendelés lépései

  1. A regisztráció elkészítése, vagy már regisztrált vásárló belépése. Van lehetőség vendégként is vásárolni, akkor nem szükséges a regisztráció.
  2. A kiválasztott termékek kosárba helyezése.
  3. Szállítási mód kiválasztása.
  4. Fizetési mód kiválasztása.
  5. Hűségpontok, kuponok beváltása.
  6. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának lehetősége.
  7. A megrendelés elküldése.
  8. A megrendelés visszaigazolása, mely egy automata e-mail. Kérjük, hogy amennyiben a sikeres vásárlás felirat megjelenése után nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, lépj velünk kapcsolatba, mert lehet hogy hibásan adtál meg valamilyen adatot. 


Az adásvételi szerződés létrejötte:

  1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.) 
  2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. 
  3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. 


A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. 


Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A termékeknél feltüntetett vételár egységárként értendő.


Akciók

Az akciós ár visszavonásig, illetve a készlet erejéig érvényes.


Kiszállítás

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. 

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy hiába mutat a készlet rendszer valamely termékből raktárkészletet, ha azt a csomagolás alkalmával hibásnak vagy sérültnek ítéljük, akkor nem kerül kiszállításra vásárló részére. Erről az időleges akadályozó tényről vállalkozó értesíti a vásárlót.


Csomagolási díj

Csomagolási díjat nem számítunk fel. Vásárlásnál csak a termék(ek) vételárát és az esetleges szállítási költséget kell megfizetni.


Lehetséges fizetési módok

A megrendelt áru(k) értékét és a szállítási díjat előreutalással vagy utánvéttel lehet kifizetni. Utánvétes ( futárnál vagy csomagautomatánál történő fizetés ) esetén nem számítunk fel külön utánvét kezelési díjat. DPD futárnál házhozszállítás esetén készpénzzel, Foxpost csomagautomatánál bankkártyával kell fizetni. Előreutalás esetén a megrendelés értékének számlánkra történő beérkezése után készítjük össze, majd adjuk fel a csomagot. Előreutaláskor 3 munkanapig tartjuk a megrendelést.

Kuponkód, hűségpont beváltása

Regisztrált vásárlóink minden elköltött 100 Ft után 1 Ft-ot kapnak hűségpont formájában. Az összegyűlt hűségpontok a későbbi vásárlások során beválthatóak, így csökkentve a végösszeget. Egy vásárlás során bármennyi hűségpont beváltható. 1 hűségpont 1 Ft-ot ér! A hűségpontok csak a sikeresen kiszállított, kifizetett megrendelések után kerülnek jóváírásra. Időszakos akciók keretében kuponkód megadásával extra kedvezménnyel vásárolhatóak meg egyes termékek. Ezekre hírlevél vagy banner formájában hívjuk fel a Vásárlók figyelmét. A hűségpontok és a kuponkódok a megrendelés leadása során válthatóak be.


Elállási jog

 A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban leírtak szerint a vevőnek a vásárlástól számított 14 napon belül különösebb indoklás nélkül joga van a vásárlástól elállni, azaz a megvásárolt terméket visszaküldeni.

  • A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A webáruház azonban nem köteles a megrendelő részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a webáruház által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A webáruház jogosult a megrendelő által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
  • Utánvétként feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni.
  • A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
  • Továbbá a visszavásárlási garancia csak a sérülésmentes, tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes. eredeti számlával együtt!
  • A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vásárlóra akkor száll át, amikor a Vásárló a megrendelt terméket átvette. A 14 napos visszavásárlási határidő ettől az időponttól kezdődik. Kérjük, átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, és a tartalom meglétét!
  • Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
  • Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal
  • Amennyiben megrendelő élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni Postacím: RAPID Line Kft. 1103 Budapest, Noszlopy utca 27.A/4 e-mail: info@jatekker.hu
  • Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14.nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét vesszük figyelembe.
  • Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket a webáruház címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell ténylegesen megérkeznie a terméknek 14 napon belül ).
  • A webáruház visszatérítés során az eredeti ügyletben alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli. A megrendelő csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
  • A visszaküldött termék(ek) beérkezésétől számított 14 napon belül visszautaljuk a termék(ek) vételárát, valamint az eredeti szállítási költséget.
  • A megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.


Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: RAPID Line Kft. 1103 Budapest, Noszlopy u. 27. A/4.


Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt


A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Jótállás, Garancia

A termékek nagy részére nem vonatkozik a kötelező jótállás. Amennyiben valamely termék mégis az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna, úgy azt az Üzemeltető a termék adatlapján feltünteti.

Jótállás esetén az Üzemeltető a fogyasztókkal szemben a termék mindazon hibája miatt helytállni köteles, amely a jótállás időtartamán, azaz a vásárlástól (termék átvétele) számított 1 éven belül merül fel. Mentesül azonban a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett.


Szavatosság

A 2013. évi V. Törvény (Ptk.) 6:163 §. (2) bekezdése fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések esetére 2 éves szavatossági időt biztosít.

A szavatossági igényekkel kapcsolatos előírásokat a Ptk. és a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. GKM rendelettartalmazza.


A kellékszavatossági felelősség a hibás teljesítésre vonatkozik. Az Üzemeltető hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az Üzemeltető, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Hibás teljesítésnek minősül a szakszerűtlen összeszerelés is, ha a szerelésre a szerződés alapján kerül sor, és azt az Üzemeltető, vagy annak képviselője végzi el. Ha az összeszerelést az Ügyfélvégzi, a szakszerűtlen összeszerelés szintén hibás teljesítésnek tekinthető, ha az a termékhez adott használati útmutató hibájára vezethető vissza.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Hat hónapon belül tehát az Üzemeltető csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az Üzemeltető nem köteles például az Ügyfél kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá.

A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén az Ügyfélnek kell bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik hibával,úgy az Üzemeltetőt szavatossági kötelezettség nem terheli.

Hibás teljesítés esetén az Ügyfél két lépcsőben, összesen négyféle szavatossági igényt érvényesíthet:

  1. kijavítást vagy kicserélést követelhet (kivéve, ha választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne),
  2. ha kijavításra és a kicserélésre sincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást/ kicserélést nem vállalta/ nem tud eleget tenni, megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől (jelentéktelen hiba miatt nincs helye)

Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát az Üzemeltetővel közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

Szavatossági és jótállási igények intézése- hatályos 2014. május 16. napját követően kötött szerződések tekintetében:

A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletnek megfelelően a szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.


Jótállási vagy szavatossági igény bejelentése

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak ( 1103 Budapest, Noszlopy u. 27. A/4. ) küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( info@jatekker.hu ). 

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:

  •  a vásárló nevét, címét, 
  • a termék megnevezését, vételárát, 
  • a vásárlás időpontját, 
  • a hiba bejelentésének időpontját,
  • a hiba leírását,
  • a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 


Az Üzemeltető a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.


Békéltető testületek elérhetőségei:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500; Fax száma: (76) 501-538; E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154; Fax száma: (72) 507-152; E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775; Fax száma: (66) 324-976; E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870; Fax száma: (46) 501-099 E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99

Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186; E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék; Fax száma: (62) 426-149; E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310; Fax száma: (22) 510-312 E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217; Fax száma: (96) 520-218; E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720; E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék; Fax száma: (36) 323-615; E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610; Fax száma: (56) 370-005; E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010; Fax száma: (34) 316-259; E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860; Fax száma: (32) 520-862; E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703; Fax száma: (1)-269-0703; E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000; Fax száma: (82) 501-046; E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180; Fax száma: (42) 311-750; E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661; Fax száma: (74) 411-456; E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356; Fax száma: (94) 316-936; E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008; Fax száma: (88) 412-150; E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513; Fax száma: (92) 550-525; E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Játék webáruházunk biztonságos, titkosított kapcsolaton keresztül működik.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz WebKontroll.hu – Online ellenőrző és véleményező rendszer.